Prezentare

Scandia Food este lider pe piata conservelor pe baza de carne din Romania, avand o cota de piata in volum de peste 54% (sursa: MEMRB, iunie-iulie 2010), in crestere cu aproape un procent fata de aceeasi perioada a anului trecut. In cea mai mare categorie a acestei piete, pate cu ficat, Scandia Food a atins in iunie-iulie 2010 o cota in volum de peste 70%, in crestere cu aproape trei puncte procentuale fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Compania are 650 de angajati si a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 203 milioane lei, valoare cu 1,7% mai mare fata de cifra de afaceri inregistrata in 2008.

Scandia Food este prezenta in Romania prin marcile sale principale:


Scandia Sibiu
  • pate cu ficat (cota volum 11,2%)
  • mancaruri traditionale romanesti gata preparate (cota volum 15%)
  • carne in suc propriu (cota volum 8%)

Bucegi
  • lider detasat al categoriei de pate cu ficat (cota volum 40,8%)
  • carne presata la conserva (cota volum 5,4%)

Sadu
  • pate cu ficat (cota volum 11%)
  • mancaruri la conserva (cota volum 16,8%)
  • carne la conserva (cota volum 11,5%)
(sursa: MEMRB, iunie- iulie 2010)
Mutare intr-o noua fabrica in 2010

Scandia Food a fost si va continua mereu sa fie un sinonim al calitatii, traditiei si inovatiei, noua noastra fabrica, deschisa în 2010, reprezentând inca o dovada a acestei promisiuni.

Respectand cele mai inalte standarde noua fabrica reprezinta:

  • o investitie de peste 40 de milioane de euro;
  • utilaje si tehnologii la cele mai inalte standarde;
  • suprafata de productie de peste 17.000 de metri patrati;
  • depozite de ultima generatie pentru materii prime si produse finite;
  • doua unitati de productie, una pentru conserve si alta pentru mezeluri;

Asigurarea calitatii produselor Scandia Food reprezinta principala preocupare a intregii echipe si este unul dintre factorii determinanti ai succesului Scandia de-a lungul timpului.

Ne preocupa continuu satisfactia consumatorilor si clientilor nostri si dorim sa le oferim produse si servicii de inalta calitate care sa sporeasca reputatia marcilor Scandia Food.

Procesul de fabricatie este supus unor reguli stricte de calitate si siguranta alimentara ce respecta cerintele legale in vigoare, ceea ce ne confera toata increderea ca produsele noastre pot satisface si cele mai exigente cerinte.

Calitatea si siguranta produselor este si rezultatul implementarii standardelor de management al calitatii si sigurantei alimentului: SR EN ISO 9001:2008 si SR EN ISO 22000:2005 si a unui pachet complet de reguli de igiena si buna practica.

Calitatea produselor noastre este certificata de asemenea si prin premiile obtinute in fiecare an la concursuri internationale de renume − DLG (organizatie germana care premiaza calitatea ridicata a produselor alimentare din Europa).

Nu ne oprim aici si, din grija fata de clientii nostri, am reusit sa implementam renumite standarde internationale de management al calitatii si sigurantei alimentului: IFS 5 (International Food Standard), BRC ( British Retail Consortium)

Istoric

1922 - Josef Theil - cetatean german recunoscut in breasla producatorilor de mezeluri din Sibiu, infiinteaza fabrica de preparate si conserve din carne Theil. Fabrica Theil isi castiga celebritatea in scurt timp, datorita tehnologiilor moderne folosite, produselor de cea mai buna calitate si bunei desfaceri a acestora pe o piata in crestere.

1929 - 1935 - Activitatea companiei Theil este in continua crestere: reprezentanti locali in fiecare mare oras din tara, distributie prin mijloace proprii de transport, extinderea portofoliului de produse de la salam - sortimentul principal - la: mezeluri, specialitati, conserve de carne (sunca, leber, pate de ficat, gulas, carnaciori in conserva). Fabrica Theil isi mentine standardele si capacitatile in ciuda crizei economice inregistrate la nivel mondial.

1941 - Fabrica Theil devine Scandia Romana

1990 - 1996 - Perioada de tranzitie - fabrica exporta in exclusivitate in tari precum U.S.A., Marea Britanie, Germania, fosta Uniune Sovietica si Japonia, pana in 1996, cand reia productia pentru piata din Romania.

2001 - in urma unei licitatii publice compania este preluata de actualii actionari, devenind o companie privata 100%

2010 – Scandia devine Scandia Food, in urma unuia dintre cele mai complexe procese de rebranding pentru o companie romaneasca.

90 DE ANI DEEXCELENTA
Scandia Sibiu, brandul care a pastrat vie tradiția culinară românească, împlinește venerabila vârstă de 90 de ani.
Unul dintre cele mai longevive branduri românești, Scandia Sibiu s-a remarcat încă de la înființare datorită tehnologiilor performante folosite, produselor de cea mai bună calitate și bunei desfaceri a acestora. Pilonii care au consacrat fabrica lui Josef Theil... detalii